فرصت های سرمایه گذاری
شناسایی فرصت های سرمایه گذاری منطقه به همراه شناسایی ذینفعان و سرمایه گذاران و تدوین کتاب فرصت های سرمایه گذاری غرب مازندران از اولین برنامه های ذیل فستیوال می باشد.
فرصت های سرمایه گذاری منطقه شامل سرمایه گذاری در بخش صنایع دستی و صنایع خلاق، کشاورزی و در حوزه گردشگری اعم از اقامتگاه ها، مزرعه های گردشگری و دیگر مراکز خدمات گردشگری می باشد.
اجرای برنامههای استانداردسازی و سازگارسازی
اجرای برنامه های استانداردسازی و سازگارسازی که مختص به اقامتگاه های بومگردی و مراکز خدماتی گردشگری منطقه غرب مازندران می باشد.
که در صورت اجرای استانداردهای گردشگری ارگانیک، پلاک گردشگری ارگانیک به آن اقامتگاه ها و مراکز خدمات گردشگری اعطا می گردد، و همچنین در نقشه گردشگری غرب مازندران به عنوان مراکز دارای کیفیت مطلوب علامت گذاری می گردند.
هدف این برنامه در طی فستیوال استانداردسازی حداقل ۱۰ اقامتگاه بومگردی طبق ضوابط گردشگری ارگانیک می باشد.
برگزاری دوره های آموزشی برای گروه های مختلف افراد جامعه
آموزش های عمومی فراگیر با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر از منطقه غرب مازندران
آموزش های عمومی شامل سرفصل های آموزشی مورد نیاز تولید کننده ها، خدمات دهنده ها و سایر افراد می باشد. به عنوان مثال : مدیریت کسب و کار، برند سازی، دیجیتال مارکتینگ، دفع آفات ارگانیک و …
آموزش های فرارسته ای
آموزش های فرا رسته ای شامل آموزش های تخصصی هر زمینه تولیدی و خدماتی می باشد. مانند: طراحی محصول، مدیریت پروژه پیشرفته و …
مهارت آموزی
مهارت آموزی شامل آموزش دادن افرادی می شود که مایل به یادگیری یک مهارت یا حرفه می باشند.
مربیگری (COACHING)
مربیگری دوره ای حرفه ای تر پس از دوره آموزشی می باشد که از خروجی دوره آموزشی حاصل می شود. و مختص به افراد و تولیدکننده هایی می باشد که دوره های آموزشی خود را کامل گذرانده اند و در جهت ارتقا طراحی، تولید و فروش خود مایل به ادامه مسیر می باشند.
سازماندهی مشاغل در قالب برنامه های مراقبتی به همراه آموزش های تخصصی در جهت بهبود وضعیت کیفیت محصولات تولیدی و یا خدماتی که منجر به انتخاب حداقل ۲۰۰ نفر در حوزه آموزش های عمومی، ۱۰۰نفر در حوزه آموزش های فرارسته ای و۵۰ نفر در حوزه مهارت آموزی در جهت مربیگری مستقیم و شخص به شخص می باشد. تا محصول قابل رقابت در بازارهای ملی و بین المللی تولید گردد.
تبلیغات
انجام تبلیغات در راستای معرفی همه جانبه ی فعالیت های خانه خلاق
– رسانه ها
– خبرنامه ها
– رویدادها
– مقالات
– مسابقات
– بروشورها
– وبسایت
نمایشگاه فیزیکی و آنلاین
برگزاری نمایشگاه فیزیکی در مراسم افتتاحیه و اختتامیه فستیوال برای محصولات و یا خدمات برتر منطقه که امتیاز و کیفیت مناسب در جهت ارائه به بازارهای ملی و بین اللمللی را یافته اند.
برگزاری نمایشگاه مجازی و اتصال سرمایه گذاران عمده در یک ماه آخر فستیوال برای محصولات و یا خدمات برتر منطقه که امتیاز و یا کیفیت مناسب در جهت ارائه به بازارهای ملی و بین اللمللی را یافته اند.
وبینار
برگزاری وبینار در زمینه های صنایع دستی، گردشگری، کشاورزی،محیط زیست، صنایع خلاق توسط متخصصین و صاحب نظران منطقه ای و ملی.
مراسم دورهمی
برگزاری مراسم های دورهمی به صورت ماهانه برای NGOهای فعال منطقه، مشاغل خانگی بانوان و سایر ذینفعان که به جهت تبادل دغدغه ها، ایده ها، مشکلات و نظرات برنامه ریزی می شوند.
تورهای آشنایی
برگزاری تورهای آشنایی در جهت آشنایی با منطقه غرب استان مازندران، فعالیت ها و پروژه های گردشگری ارگانیک و ظرفیت های منطقه در حوزه های مختلف ویژه سرمایه گذاران، خبرنگاران و صنایع خلاق.
مشاغل خانگی و صنایع خلاق
جلب مشارکت کارآفرینان و مشاغل خانگی که از اهم فعالیت های فستیوال می باشد که با هدف تشکیل حداقل ۱۰ استارت آپ در منطقه در طول دوره فستیوال انجام می شود.
تورهای گردشگری
برنامه ریزی و طراحی تورهای گردشگری که از دیگر فعالیت های اصلی فستیوال می باشد و با هدف جذب سالانه ۲۰ هزار گردشگر هدفمند در منطقه غرب مازندران برنامه ریزی و توسط تور اوپراتورها، لیدرها و فعالان گردشگری منطقه اجرا خواهد شد
حامیان اولین جشنواره بین المللی گردشگری ارگانیک
با ما در تماس باشید
آدرس دبیرخانه توسعه گردشگری: مازندران، شهرستان تنکابن، روستای لَزربن
تلفن دبیرخانه توسعه گردشگری: ۰۱۱۵۴۳۳۳۳۰۰
پست الکترونیک: Info[at]Organic-Tourism[dot]Ir
ما را در اینستاگرام دنبال نمایید
© تمام حقوق این وب سایت متعلق به گردشگری ارگانیک است. ۱۴۰۰ | پیاده سازی : گروه طراحی رویال